luni, 2 februarie 2015

Jurnalul unui gradinar amator (1)


Cand ( ziua, data, ora) ... Luni, 2 februarie, 06.30
Stare de spirit ... ma simt increzatoare ca tot ce mi-am propus o sa duc la bun sfarsit 

Vremea ... e ploioasa si friguroasa, cum a fost mai toata saptamana cu exceptia zilei de sambata cand am zarit in sfarsit soarele
Poza saptamanii: .... de fapt un desen la care am tot lucrat saptamna trecuta ca si poza reprezentativa pentru aest jurnal, pana am realizat ca tot ce doream sa adaug pe el l-ar fi incarcat mult prea mult


Gradina de legume ... e imbibata de apa acum, nu pot ajunge nici pana la improvizatia mea de solar
Via si livada ... in amortire, asteptand zile mai frumoase
Florile ... au inceput sa rasara zambilele
Plante la ghiveci ...momentan, vedeta este o orhidee care a inflorit a doua oara la mine




Plante aromate si medicinale ... anul acesta si-au castigat coltisorul lor in gradina

De prin curte ... ma asteapta zile de curatenie, dupa catelul nebunatic care a considerat necesar sa imprastie stiva de lemne prin toata curtea
In bucatarie si camara ... mancarea de baza a fost ciorba de dovleac cu lapte
Ma informez ... despre rasaduri si solare
In plan pentru saptamana ce urmeaza ...
sortarea semintelor si organizarea lor in ordinea in care trebuiesc plantate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!